neljapäev, 4. märts 2010

Reeglid

Tiairi reeglid on võimalikult lihtsad (inspireeritud Thanaria omadest, mis on ka lühikesed ja selged).

1) Lähene rollimänguliselt. Ehk kasuta infot, mis on rollis või muus infos ning tee seda, mida tegelane teeks.

2) Küsi mängujuhilt, kui vaja on.

3) Ära tee endale ega teistele OG viga. (Sest meie oleme liiga noored, et selle eest vastutada ja lõbus pole siis ka.)

Kui paistab, et keegi on endale ikkagi päriselt viga teinud ning ta tuleks mängust välja end parandama võtta, hüüa "Mäng seisma!". Mispeale olukord lahendatakse ning pärast seda jätkub mäng täpselt sealt hetkest, kus pooleli jäi.

4) Püstoliga saab pihta 10 meetri pealt, täielik algaja võib ka siis mööda panna. Pärast kuut lasku tuleb relva laadida.

Külmrelva võivad kasutada kõik. Pähe ja muudesse hellematesse piirkondadesse mitte lüüa.

Käsitsi kakelda võib ainult siis, kui teine pool ka nõus on. Muidu kasutatakse kivi-paber-kääre ning oskajast võitlejast jagusaamiseks tuleb rohkem kui üks kord järjest võita.

Uimastamineks tuleb ohvrile pai teha, teises käes piisavalt raske ja piisavalt nüri asi. Kui pai korda ei lähe (ohver läheb eest ära, blokitakse jms), uimastamine ei toiminud. Terava esemega uimastamine... on haavamine. Kui üht inimest ühe tunni jooksul rohkem kui kolm korda uimastada, võib ta püsivalt viga saada.

5) Terve mõistus tuleb kasuks.

6) Gemmid võivad reegleid muuta, kui see vajalik on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar